mian1
Trådstartare
Startar en ny tråd, men det är ju inte så att det dräller av nya trådar här på forumet ändå...
En vecka verkade vara för lite tid för de flesta. Särskilt som vädret är som det är. Alltså utlyser jag en ny tävling för alla och där tiden är lite längre.
Tävlingen döps helt egotrippat till Mian Cupen och finaldatumet är onsdagen den 10 mars (gissa vems födelsedag det är
)
Tävlingen går i flera etapper och den som kommit närmast sitt mål den 10:e mars kan känna sig som en segrare. Under tävlingens gång rapporterar vi hur det går och alla får möjlighet att heja på varandra och ge goda råd.
Jag tävlar i ensamhetsgrenen!
Mål = att rida en vända på 20-30 minuter alldeles själv med hästen.
Delmål 1 = att kunna leda hästen en 10-minuters vända i skogen.
Delmål 2 = att kunna rida samma vända
Delmål 3 = att leda 30-minutersvändan i skogen
En vecka verkade vara för lite tid för de flesta. Särskilt som vädret är som det är. Alltså utlyser jag en ny tävling för alla och där tiden är lite längre.
Tävlingen döps helt egotrippat till Mian Cupen och finaldatumet är onsdagen den 10 mars (gissa vems födelsedag det är
Tävlingen går i flera etapper och den som kommit närmast sitt mål den 10:e mars kan känna sig som en segrare. Under tävlingens gång rapporterar vi hur det går och alla får möjlighet att heja på varandra och ge goda råd.
Jag tävlar i ensamhetsgrenen!
Mål = att rida en vända på 20-30 minuter alldeles själv med hästen.
Delmål 1 = att kunna leda hästen en 10-minuters vända i skogen.
Delmål 2 = att kunna rida samma vända
Delmål 3 = att leda 30-minutersvändan i skogen