Ny terrängbana på G!

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare DCD
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 014
D

DCD

Hej alla hästtokiga!

Jag och mina kompisar kommer att bygga en terrängbana någonstans i närheten av Ekeby (Utanför Helsingborg) och vi kommer ha träningar, tävlingar m.m. där. Har någon något förslag på vad för hinder man kan bygga och var man kan få tag i material? Berätta gärna det då!!!

Mvh
Madeleine:love:

Sv: Ny terrängbana på G!

Jag hade nog kanske tagit kontakt med en banbyggare så att hindren blir byggda på ett rätt och säkert sätt. Det är möjligt att även banbyggaren kan hjälpa till med att skaffa material genom kontakter osv.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 009
Senast: lilsan
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
781
Senast: Lillefrun
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 388
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 749

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Dalmatiner
  • Valp med diarré?

Hästrelaterat

Tillbaka