Nya Amigo Hero

Plattan är i hård plast och testad i två år innan den släpptes så den lär hålla hyfsat. Jag har klämt på det men kommer inte köpa.

Det är väl bara att stoppa in det i en JÄTTEkall frys tänker jag mig. :angel:
Det anser de nog att de har gjort. 20 minusgrader är extremt på den där ön. Där jag jobbade hade hästarna "heavy" täcken på sig, och människorna termobyxor, när det var 10 plusgrader.

Puttar upp denna gamla tråden! Nu har det ju gått några år, är det någon som har testat den nya knäppningen och kan ge ett utlåtande? :)

Jag har testat och gillade ej den pga den satt alldeles för högt upp och tyckte att täckena med denna knäppning är trängre i bogen än de andra amigo hero jag har. Tummen ner för mig.

Liknande trådar

Träning Någon som testar core by D - band och kan uttala sig om dessa jämfört med equiband? Jag har känt på core by D och de känns i kvalitet...
Svar
4
· Visningar
375
Senast: Roheryn
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
55
· Visningar
2 807
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka