pink_angel
Trådstartare
Då ska den lilla hästen få nya skydd då jag tycker att hon ska få vara lite snyggare på tävlingar/träningar och jag får ut en massa lön snart
.
Är det någon som vet något om events senskydd/bakstrykappor de med utbytbara fårskinn/neopren inlägg. Har viss förkärlek till fårskinn
men det lät smidigt att kunna byta ut det och bara ha "fluffet" på tävling.
Så någon som vet hur de är i storlek, kvalité, passform osv.?
Annars tänkte jag på dyons läderskydd med kardborre... visserligen ett betydligt dyrare alternativ men i så fall får hon ha de gamla på träning och bara ha läderskydden på tävling. Någon som vet hur de är? i storlek osv? snygga är de ju iaf
och hur är de i färg? har inte sett dem IRL.. min sadel är tvåfärgad tabacco/brun... tex. eskadrons bruna skydd passar bra till.
Även andra tips mottages mer än gärna
Är det någon som vet något om events senskydd/bakstrykappor de med utbytbara fårskinn/neopren inlägg. Har viss förkärlek till fårskinn
Så någon som vet hur de är i storlek, kvalité, passform osv.?
Annars tänkte jag på dyons läderskydd med kardborre... visserligen ett betydligt dyrare alternativ men i så fall får hon ha de gamla på träning och bara ha läderskydden på tävling. Någon som vet hur de är? i storlek osv? snygga är de ju iaf
Även andra tips mottages mer än gärna