Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hundens korg? Äh, vet du inte at allt erat, hundens, ja allt som kan finna i närheten av en bebis är just bebis saker:D

Väldigt söt är hon hur som haver!

phpexwjzf.jpg

COOLING:)!

Stor? Hehe, hon är inte uppe på Von Dregels födelsevikt än heller, hon är som en liten kaksmula än ju:love:

*kl*

Underbara barn ni har allihop!:love:

Inte direkt nya bilder, men några på våra barn iaf:
P1010102.jpg

P1010125.jpg

P1010069.jpg

Ja jag blir alldeles full i skratt också när Erik blir arg. Det är ju så otroligt gulligt!! :love:

Han väger nu förresten 5135 g.. Bvc-sköterskan trodde inte att han skulle ha kommit över 5-kilosstrecket, men tji fick hon! Han har börjat få goa dubbelhakor överallt nu kan jag säga..:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 428
Senast: MiniLi
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 812
Senast: julgrisen
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 675
Senast: Otherside
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 420
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka