Nya bilder på mina bebbar!

loveponies

Trådstartare
Jaha då var det dags för lite bildterror igen då! :D
Kattungarna är ju 2 veckor idag, så då har jag tagit nya bilder på dem allihopa. Det var INTE det lättaste! jag tog 36 bilder, och av dem så var det tre som jag blev nöjd med... :crazy:

Här är de i alla fall:

Marzipan - Hon var absolut svårast att ta kort på. Hon sitter inte still en sekund, så alla kort blev ju suddiga! Och så skriker hon hela tiden, så mamma Sammi undrade förstås vad vi höll på med! :crazy:

Mums-Mums - Störst och också lugnast, han var lättast att ta kort på... (Men det var fortfarande inte lätt...)

Marshmallow - Den här killen har en så underbart söt blick så man bara smälter! :love:

Förresten är jag helt säker på färgerna nu: Marhsmallow är brun bicolor, n 03, och Mums-Mums och Marzipan är blå bicolor, a 03. De ser ut att bli toppenfint tecknade allihopa också, ni kan ju skönja bläsarnas konturer på bilderna!
 
Gaaah!! Så söta de är!! :love:
Mina börjar precis på att få ögon.
 
:love: Vilka söta små rosa tassar!!!!

Tur man inta har såna sötnosar hemma. De skulle få skavsår av allt pussande :love:
 
Det är sjukt hur fort dom utvecklas! Det känns ju som bara en kort stund sedan dom öppnade ögonen, nu ser man för varje dag hur de blir allt bättre och bättre på att orientera sig och gå. Nu börjar dom bli "riktiga" kattungar, inga råttungar längre! :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är alla kattungerna utflugna... Marshmallow åkte vi med i tisdags och mötte hans köpare i Söderköping (hon körde ända från Blekinge)...
Svar
8
· Visningar
888
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Kom på att jag inte visat mina kattungar på detta forum! Den 19 november (på min födelsedag :banana: ) föddes min andra kull! Fyra...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: Prosit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp