gul_zebra Trådstartare 13 Jan 2006 #61 Sv: Nya bilder Verkligen verkligen säker? *påminner om att det finns fåglar här hemma som säkert kan tjänas en del pengar på för att ta tåget ner*
Sv: Nya bilder Verkligen verkligen säker? *påminner om att det finns fåglar här hemma som säkert kan tjänas en del pengar på för att ta tåget ner*
Meibla 14 Jan 2006 #64 Sv: Nya bilder hahaha, så du menar att du betalar för fåglar? trodde du hatade såna odjur
gul_zebra Trådstartare 14 Jan 2006 #65 Sv: Nya bilder Naj, jag säljer fåglarna, tar pengarna och åker till småland... Eller så kan jag helt enkelt hänga med papps när han ska till Tyskland
Sv: Nya bilder Naj, jag säljer fåglarna, tar pengarna och åker till småland... Eller så kan jag helt enkelt hänga med papps när han ska till Tyskland
gul_zebra Trådstartare 14 Jan 2006 #71 Sv: Nya bilder Det har pappa också, och han kör gärna fort om det behövs
gul_zebra Trådstartare 14 Jan 2006 #73 Sv: Nya bilder Då är det ju jämnt=mao kan jag ge dig lobotomin
Meibla 14 Jan 2006 #74 Sv: Nya bilder ikke.. jag får väl helt enkelt försöka villa bort er... förhoppningsvis får ni väl bensinstopp så jag kommer undan
Sv: Nya bilder ikke.. jag får väl helt enkelt försöka villa bort er... förhoppningsvis får ni väl bensinstopp så jag kommer undan
gul_zebra Trådstartare 14 Jan 2006 #75 Sv: Nya bilder Äh, jag får väl helt enkelt göra lobotomi på råttorna och inplanera en radar