JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bea i selen jag just gjort:
Bea i buren. (Bästa bilden hitills)
Doris i sängen:
Doris igen:
Doris i buren:
Antar att bilderna kan vara stora
Sv: Nya bilder
Sötnosar
Men ey, vart har bläsen på Bea tagit vägen? Eller är jag bara snurrig nu?
Bläs? Kan inte minnas någon.. ska kika in på gamla kort
Hehe tänkte väl
naaw
Åhh så söta
vad är det för ras?
Vanlig zooråtta skulle jag tro
Ja, hade helt glömt bort bläsen
De är ju för söta! Den passade perfekt att ha som bakgrund!
Ok
Elja_isis: Finns inga raser när det gäller råttor
Övr. Hund
Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni?
Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar...
2
3
4
Övr. Djur
Stör mig på jordbruksverkets förslag på nya kravmått för djur. Går de igenom kommer det innebära slutet för småskalig djurhållning.
11
12
13
Övr. Hund
Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Däggdjur
Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Med PS tror jag även de (enligt utsago) hade vissa träns med läder från Italien och vissa med läder från Indien. Prisskillnaden var dock...
Piaff
17 minuter sedan
Svar: 1 332
Visningar: 103 362
Grenar
Vad ska jag välja?
Hästmänniskan 20 minuter är ju inte så långt. Däremot låter det ju inte så bra om det inte är bra skött? Eller på vilket sätt är det dåligt skött...
MiniLi
24 minuter sedan
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Det finns en fälttävlansryttare som har mycket kunskap kring importer från Irland och nätverk där, jag hade bett henne om hjälp isåfall.
Hippocampus
51 minuter sedan