Nya bilder.

Sv: Nya bilder.

Åhhh ! vad fina ! jag gillar ju rasen och eftersom jag är svag för skäckar så gillar jag ju förstås skäcken med det vita huvudet mest och den brunprickiga.
Kan dom ha vilken färg som helst ?

Åhhh ! vad fina ! jag gillar ju rasen och eftersom jag är svag för skäckar så gillar jag ju förstås skäcken med det vita huvudet mest och den brunprickiga.
Ja dom kommer i alla färger. Pricken kommer bli en super bra western häst.

Ska ta nya bilder på honom(den prickiga) senare den bilden var när jag provred honom.

ja Pepino heter han. han är jätte fint tecknad. Ena örat är svart och på motsatta sidan har han en stor svart fläck runt ögat. Jätte coolt när man ser de.

Hejsan!
vilka underbara criollos, såg några läckra appaloosor också var det från Elmia? hur gick det?

jag tycker den criollon som är vit med stora svarta prickar är hel läcker samt overon

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En 1 400 meter lång travbana i Malmö ska byggas. Nu har de första bilderna på superarenan släppts. – Den tar minst 25 000 besökare...
Svar
0
· Visningar
61
Senast: Gunnar
·
Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Görel
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det... 16 17 18
Svar
343
· Visningar
24 828
Senast: Badger
·
Samhälle Syftet med den här tråden är att posta roliga bilder relaterade till Donald Trumps andra presidentskap. Syftet är inte att posta en... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
10 027
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka