Lek & tjatter Nya bildtråden

Barfota på människan med skodd häst ger mig ångest. Kan inte sluta tänka på vad som skulle hända med foten om hästen tar ett hopp åt sidan :nailbiting:.
Jag tog främst bilder när jag satt på hästen, men hoppade av och tog några till. Och risken att hon skulle hoppa till och trampa mig var extremt liten(hon är extremt cool och inte så reaktiv). Sen låg faktiskt foppatofflorna precis utanför bilden. :rofl:

Jag tog främst bilder när jag satt på hästen, men hoppade av och tog några till. Och risken att hon skulle hoppa till och trampa mig var extremt liten(hon är extremt cool och inte så reaktiv). Sen låg faktiskt foppatofflorna precis utanför bilden. :rofl:
Ååh foppatofflorna gör det hela mycket bättre :rofl:

// Hon som typ bor i foppatofflor utomhus på sommaren, vilket innebär även i stallet och hagen :angel::nailbiting:

Barfota på människan med skodd häst ger mig ångest. Kan inte sluta tänka på vad som skulle hända med foten om hästen tar ett hopp åt sidan :nailbiting:.
Jag var ofta barfota kring ponnysarna när jag var barn. Trampad blev jag, men det var inte så stor skillnad mot tunna ridstövlar vad jag vill minnas.

• Like
Reactions: Sel

Hästdiskussioner nu

• Dressyrsnackis 14
  • Vad betalar ni för hovslagaren?
  • Dåligia hovar

Övrigt-diskussioner nu

Dagbok

• Snöstorm ute

Radannonser

Hästnyheter

Bukefalos