Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Barfota på människan med skodd häst ger mig ångest. Kan inte sluta tänka på vad som skulle hända med foten om hästen tar ett hopp åt sidan :nailbiting:.
Jag tog främst bilder när jag satt på hästen, men hoppade av och tog några till. Och risken att hon skulle hoppa till och trampa mig var extremt liten(hon är extremt cool och inte så reaktiv). Sen låg faktiskt foppatofflorna precis utanför bilden. :rofl:
 
Jag tog främst bilder när jag satt på hästen, men hoppade av och tog några till. Och risken att hon skulle hoppa till och trampa mig var extremt liten(hon är extremt cool och inte så reaktiv). Sen låg faktiskt foppatofflorna precis utanför bilden. :rofl:

Ååh foppatofflorna gör det hela mycket bättre :rofl:

// Hon som typ bor i foppatofflor utomhus på sommaren, vilket innebär även i stallet och hagen :angel::nailbiting:
 
Man är väl inte nöjd förrän man är högst upp? :D
När man har höjdskräck? Nåja, själva klättrandet var inte otäckt, att stå vid ett skrangligt räcke som jag dessutom satt fast i var mindre trevligt :cautious:
ED06696D-DEA1-48F8-8565-D69008D89579.jpeg
 
Barfota på människan med skodd häst ger mig ångest. Kan inte sluta tänka på vad som skulle hända med foten om hästen tar ett hopp åt sidan :nailbiting:.
Jag var ofta barfota kring ponnysarna när jag var barn. Trampad blev jag, men det var inte så stor skillnad mot tunna ridstövlar vad jag vill minnas.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 171
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 206
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
757
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 640
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp