Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bjuder på senaste bilden av mig. Febrig och förkyld sedan några dagar (med tillhörande otvättat ansikte samt oborstat hår), men svårt att deppa när man har sin underbara älskade gladfis hos sig. :love:

20190124_130350.jpg
 
Haha och sprejar på lite vatten så man är svettig på ”rätt” ställen?
Eller gör som en kompis till mig berättade, kommer gymklädd i dyraste kläder som går att hitta och som är mest "inne" och utanpå en vinteroverall, drar av sig overallen, plåtar sig med div. maskiner i div. poser och drar sen på sig vinteroverallen igen och går. :laugh:
Hon har sett det alldeles för många gånger för att det skulle vara en slump att det händer. :rofl:
 
Det skulle bli pastellrosa 🙄 men jag lyckades inte få blekningen tillräckligt ljus så pastellrosa toning blev alldeles flammigt och orange på vissa ställen. Efter tre försök så gav jag upp och hivade i chockrosa så nu lovar jag att jag syns i mängden 😂 Jag klippte också av 15 cm på längden
Visa bifogad fil 24422
Ingen risk att du kommer bort i nån folksamling iallafall. :D
Ovanlig färg, men snyggt! :up:
 
Kom på att det var ett tag sedan jag visade mig här, så kollade i telefonen efter lämplig bild... men det fanns inte så många (inte för att jag tar OLÄMPLIGA bilder på mig själv, utan mer för att kameran suger och för att jag inte är speciellt flitig användare av den). :D Men här kommer en sliten toalettselfie från häromveckan. Efter ha varit uppe sedan halv fem eller så.
WhatsApp Image 2019-01-17 at 11.01.46.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 256
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 431
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 341
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
793
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tälta med hund
  • Valp 2023 -den andra
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp