Bukefalos 28 år!

Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20180906_162923_857.jpg
 
@Red_Chili tyckte jag såg ngn som liknande dig som delade ut post i vårt hus igår. Men var så mosig i hjärnan så är inte säker. Kanske lite bra för rätt stelt om jag bara ropat "Heeeeej Red Chili!!!" och ba nehepp haha :rofl:
Haha! :D Det var nog bra att du inte ropade så, för det var med största sannolikhet inte jag :p Håller till på norra sidan om stan och du är väl bara mitt inne i de centrala delarna?
 
Haha! :D Det var nog bra att du inte ropade så, för det var med största sannolikhet inte jag :p Håller till på norra sidan om stan och du är väl bara mitt inne i de centrala delarna?

Phu haha :D Yes ganska mitt i! Om delar ut post i gammalt hus med gallerhiss med en märklig odör kan det vara hos mig. Min fotograf tror att ngn dött i och att liket fraktats i hissen för länge sen och att hens kroppsvätskor absorberats upp av den uråldriga orientaliska mattan som ligger på hissgolvet :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Min första reaktion här var att säga att du har fel, det smakar inte alls neutralt! Men vem är jag att avgöra hur du uppfattar saker...
2 3
Svar
46
· Visningar
730
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
698
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 380
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 867
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp