Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Råkade paja min gamla mobil :( Inviger nya kameran. Någon mer jag som har någon knäpp fixide de stör sig på? Har kommit på att jag har ett lazy eye :meh:Visa bifogad fil 22262

Massor! Har lazy eye, resting bitch face, väldigt djupt liggande ögon, grop i hakan, linjer i pannan, låg panna... bland annat. Försöker tänka att det är tråkigt att vara perfekt :D

Du är jättevacker!
 
42002543_916901695180673_4550937725069549546_n.jpg


Jag köpte nya glasögon för ett tag sedan och förevigade dem på en på-jobbet-selfie.
 
Typ alla är asymmetriska! Min ponny manglade över mig när jag var liten och efter det är min högra ansiktshalva en aning skev. Är väl mer regel än undantag. Kanske inte att bli manglad då men skevheten ;)
 
Trivs med min korta frilla i pixiestyle om du tänkt kapa av ditt hår ännu mer. Jätteskönt när det inte tar lång tid att torka :D
Men behöver besöka frisören snart med och trimma lite :p

Ja, tänkte nog ta en halv decimeter eller så :p i nacken är det klippt kort med maskin
 
  • Gilla
Reactions: MM
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
637
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 282
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 499
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 404
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp