Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, nu får ni vara lite smakråd :p Jag har i flera år haft så långt hår att det gått ungefär till käkbenet. Det är skönt, ganska praktiskt och jag har tyckt att min hals blir så icke-existerande att hela jag ser kort och tjock ut när håret blir längre. Meeen nu har håret ändå blivit lite längre och jag är lite sugen på att spara ut det ännu mer. Antingen det eller klippa det "kort" igen. Hur ska jag göra? :p

Här ser man hur det ser ut just nu (rysligt otvättat men ja...), där jag håller upp håret är hur kort jag brukar ha det:
Visa bifogad fil 27103
Även jag tycker du ska testa ännu längre. Trivs du inte är det ju enkelt att snabbt fixa till det.
 
Ok, nu får ni vara lite smakråd :p Jag har i flera år haft så långt hår att det gått ungefär till käkbenet. Det är skönt, ganska praktiskt och jag har tyckt att min hals blir så icke-existerande att hela jag ser kort och tjock ut när håret blir längre. Meeen nu har håret ändå blivit lite längre och jag är lite sugen på att spara ut det ännu mer. Antingen det eller klippa det "kort" igen. Hur ska jag göra? :p

Här ser man hur det ser ut just nu (rysligt otvättat men ja...), där jag håller upp håret är hur kort jag brukar ha det:
Visa bifogad fil 27103
Jag gillar den korta sidan! Hade klippt en kort bob om jag varit dig :)
 
Jag är hem-hemma och roar mig med att prova sommarkläder... Vad säger ni, vågar jag ha den här på nån bilträff i sommar? :)
(Ignorera hur sliten jag ser ut, tack :p skidlopp igår).
 

Bifogade filer

  • 20190324_111734.jpg
    20190324_111734.jpg
    99,6 KB · Visningar: 434
Åh så fin :love: Vill du inte ha den som den är så tror jag att vit spets vid benen blir jättesött

Tack! Vad bra! Ska pröva med det :) känns inte helt bekvämt annars, den är vääääldigt kort och tight, men som du säger, den är ju så söt! Jag hoppas jag kommer våga använda den i sommar!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 265
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 446
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 346
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
793
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp