Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just det, det var ju midsommar också!


D082ED07-D1C0-45F1-AD7B-7688C25DA719.jpg


5583123C-56E0-4DD5-B8D0-E3483CA065CF.jpg
 
Bjussar också på en midsommarbild. Lugnet före stormen osv.

Kan för övrigt berätta att jag brände sönder min midsommarklänning :nailbiting: Här hade jag letat sommarklänning i två månader och äntligen hittat en helt perfekt som jag fullkomligt älskade. Fint nedpackad och på midsommarmorgonen skulle den strykas. Strykjärnet ställdes in på syntet och jag tänkte att jag skulle börja stryka redan när det började bli lite varmt för att se hur tyget reagerade. Så fort järnet snuddade klänningen så brändes ett hål lika stort som järnet självt :laugh: Rakt över rumpan. Ni kan ju gissa min besvikelse, när jag stod där uppe i Roslagen och folk började droppa in utan back-up klänning. TUR att jag hade rest upp dagen innan i klänningen på bilden så jag slapp fira i någon trist svart som jag oftast bär.
 
Bara för att jag också fastnade på bild på midsommar (utan blommig klänning :angel:) och för en gångs skull såg både glad och vettig ut på samma bild, vilket händer ungefär en gång vart femte år eller så. :D
Visa bifogad fil 32113
Du är så fin!!!

KL

Här är en bild på mig när jag sitter och köar för att gå på en rocket launch i Florida! Typ 37 grader varmt och klibbigt som satan men SÅ värt det för att få se något så fantastiskt 😍.

7B3D2CCA-20B8-4876-896F-BF8E9AA979FD.jpeg


Det var en Falcon Heavy som flög för övrigt, för eventuella intresserade nördar :D.
 
Du är så fin!!!

KL

Här är en bild på mig när jag sitter och köar för att gå på en rocket launch i Florida! Typ 37 grader varmt och klibbigt som satan men SÅ värt det för att få se något så fantastiskt 😍.

Visa bifogad fil 32124

Det var en Falcon Heavy som flög för övrigt, för eventuella intresserade nördar :D.
Men åh, tack! Och right back at ya! :love:

SÅ avundsjuk på det där för övrigt, måste ha varit galet häftigt!
 
Kan för övrigt berätta att jag brände sönder min midsommarklänning :nailbiting: Här hade jag letat sommarklänning i två månader och äntligen hittat en helt perfekt som jag fullkomligt älskade. Fint nedpackad och på midsommarmorgonen skulle den strykas. Strykjärnet ställdes in på syntet och jag tänkte att jag skulle börja stryka redan när det började bli lite varmt för att se hur tyget reagerade. Så fort järnet snuddade klänningen så brändes ett hål lika stort som järnet självt :laugh: Rakt över rumpan. Ni kan ju gissa min besvikelse, när jag stod där uppe i Roslagen och folk började droppa in utan back-up klänning. TUR att jag hade rest upp dagen innan i klänningen på bilden så jag slapp fira i någon trist svart som jag oftast bär.
Så tråkigt när du hittat den perfekta klänningen. Blir nyfiken på vad det var för klänning? Men måste också säga att klänningen du hade på dig på bilden ser jättefin ut. Var har du köpt den?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 262
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 441
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 343
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
793
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp