Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Från midsommarafton, min pojkvän plockade sju sorters blommor åt mig, jag la dem inte under kudden och minns inte heller vad jag drömde om :D
31906
 
Haha jag med! Jag håller på med projektet att få tillbaka min naturliga hårfärg. Men hatar när min utväxt är ljusare än längderna, så har försökt fixa, förhoppningsvis så kan jag låta det bara växa nu. Har typ lavendel/lila hår nu. Men det är ljusare än utväxten i alla fall. :p

Är du blond i grunden eller är jag helt ute och cyklar? :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 258
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 434
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 341
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
793
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp