Nya debutant programmet?

norpan85

Trådstartare
Försöker hitta de nya DEbutant programmet 2007. Men hittar inget, förutom den där sidan där det är uppritat.;) Nån som vet vart jag kan hitta det!!? :confused:
Tack :bow:

Sv: Nya debutant programmet?

Haha åh tack!! Jag sökte på förbundets sida men hitta inte de...e la jag som e trög hehe men tack!:bow:

Ingen fara, jag hade nog inte hittat tillbaka till den igen! :d
Som tur var så hade jag sparat sidan i favoriter.

Hur många man än skriver ut så hittar man aldig dem när man behöver ha de.... :devil:

Hmm. Det står 2006 på det, men det är alltså samma som 2007 (A)?
(Vad står A för? )

Ja det är samma, det står 2006 för är skrivna + de gick ut på prov då några tävlingar!
(A) et har jag missat... Ska kolla.... :confused:
Återkommer :d

Hmm. Det står 2006 på det, men det är alltså samma som 2007 (A)?
(Vad står A för? )

Det är tänkt att det ska finnas ett B sen också. Så att man ska kunna välja mellan a och b när man arr tävling.

Liknande trådar

Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 212
Senast: Pinus
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 931
Senast: 13579vas
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
733
Senast: Myzan87
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 848

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Semestra i Norrland
  • Livskristråden
  • Panik vid dusch

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka