Nya Filmer!

Sööt :love: Hur gammal är han?

Får man påpeka en liten sak så har du skrivit fel datum :)
 
Han är bara 13 veckor :love:

Mm datumet är krånligt jämt. Olika datum hela tiden försöker fixa :D
 
Vad duktig han är :)

Jag och pojkvännen har just suttit och läst hela dagboken. Väldigt intressant eftersom vi får hem vår valp på fredag :)

Måste fråga om du läst böcker eller nåt av Jan Fennell? Tänkte på det där du skrev att du ignorerar hunden när du kommer hem, stannar när han drar i kopplet osv.
 
Han är så söt, som alltid! :love:

Vi måste ju träffas igen innan du flyttar. X måste ju få uppfostra din lille plutt :angel: :D
 
Oj! Så ni orkade er igenom allt? :crazy: Har skrivit lite illa senaste dagarna pga. magsjuka och sån skit.

Har inte läst något av Jan F. alls. Det är för mig ganska logiskt att ignorera Focus ett tag när vi kommer hem. Det ska inte vara någon stor sak att vara ensam. Om vi hade hälsat och gullat som vanligt så skulle det vara sååå hemskt att bli lämnad för vi blir ju så otroligt uppspelta efteråt. Vi tar av oss ytterkläderna, ignorerar honom helt. När han sedan kopplar av hälsar vi. Detta kan ta 5 minuter till 30. Vi har inga som helst problem med att lämna honom. Han sover oftast när vi kommer hem :D
 
Ok, du är bara så smart så du har förstått sånt utan att behöva läsa nån bok ;)

Det är en staffordshire bullterrier. :)
 
Jag tror inte på att läsa böcker om andras hundhanteringar. Man lär sig bäst själv och alla hundar är olika och behöver olika korrigerings/belöningssätt. Jag var super orolig i början men känner mig fram försiktigt. Det skulle kännas konstigt att följa en bok, väldigt stelt och inte alls jag. Detta skulle även hunden känna av, så nej: jag fixar det själv :cool:

Aaaaah! Lycka till med hunden!

Själv så ska jag på valpkurs om ca 3 timmar :crazy:
 

Liknande trådar

Gnägg https://www.tidningenridsport.se/fei-forbjuder-filmande-pa-tavling/ Länken finns ovanför. Är en plusartikel så kunde inte läsa mer än...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 454
Senast: co-SMAD4
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 080
Senast: Dentaku
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 342
Senast: MiaMia
·
Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp