Nya förbyglar...

Sv: Nya förbyglar...

Lollan skrev:
vad är det för en liten korv?? :p

Men shit?! Ser ni inte vem det är?! *ramlar av stolen*

Zooma in märket på schabraket så ser ni!
Det är ju JOHN WHITAKER.

Låter som vissa på Buke behöver en Whitaker-lektion av mig?! :smirk:

:D

Tigertofflan skrev:
Vad har jag missat?

(Förövrigt ska sånna förbyglar sitta på travhästar. På ridekipage är det grymt fult :P)

Gå in på "Hoppning" och sen tråden "Hassmann är nya ryttaren på Classic H" så finns det lite att läsa där så du hänger med!

Jag tror faktiskt de där HJÄLPER mer än de andra förbyglarna...

Ah, okej -klicka in på hoppforumet-

Nja. Jag tror det kvittar faktiskt. De kanske är bekvämare än de andra dock, i och med att de inte drar "uppåt" på samma sätt.

Tigertofflan skrev:
Ah, okej -klicka in på hoppforumet-

Nja. Jag tror det kvittar faktiskt. De kanske är bekvämare än de andra dock, i och med att de inte drar "uppåt" på samma sätt.

Nej, jag tror de är bättre, för eftersom de där är längre ner så stabiliserar den hela sadeln skulle jag tro. Inte de som bara är uppe vid framvalvet...

Senast ändrad:

Mja. Fast det beror ju på om det är sadelgjorden som glider bakåt och drar med sig sadeln, eller om det är tvärtom. :)

Har printat ut bild och ska tillverka i verkstan:devil: :angel: Nej vadå att vi sadelmakare lånar idéer av varandra:angel: :p

Apo

ja vet att chetak har en sådan förbygel och ja gillar verkligen inte chetak! deras läder i kasst men denna är helt ok...

Liknande trådar

Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
464
Senast: warg
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 205
Senast: super
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka