Nya grejer!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tegelsten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 54
  • Visningar Visningar 2 927
Sv: Nya grejer!!

EQL skrev:
Ett sånt pannband har jag med. Fastmed mkt större och finare "diamanter" än dina :devil: . Mina är swarowski!
haha :p

Vart hittar man de? Jag har letat överallt till min pålle. Hittar bara med antingen små ''diamanter'' eller så är bokstäverna i plast :p

"shoppade" idag.

Glengordon träns
Gogue
B-vitamin
Örthästgodis
Tidningar

:p

Scandinavium köpte jag mitt på. Men dom har en internetsida, undrar vad dom hette. Man kan beställa därifrån vet jag iallafall. Men dom hette nåt med Dog vet jag, för det var egentligen en hundaffär. :p

Jaha den affären :p Tyckte inte de var så överdrivet fina, iaf inte den på sidan. Har du bild på ditt? Kanske är snyggare i verkligheten ;)

Bara för att det är swarowski behöver dom ju inte va finare :p

Det är inte för att det är swarowski just. Alla från den affären var snyggare än dina. Haha, nu känenr jag mig elak här.... :devil:

Nää, har skickat till Notorius men vill inte lägga ut bilder inför hela buke ...

Jo men det e ju bra att du påstår att ditt är så snyggt men inte kan visa bild :smirk:

Fanzy Dog heter affären haha.

Men jag håller med. De från den affären är snäppet snyggare än ditt, lite mera glitter men det kanske är bilden som luras? (Ditt är också snyggt)

Har också ett sånt (från fanzy dog alltså) :)

Ah, okej, jag fick en bild på erat men tyckte inte att skillnaden var så stor.

har du någon närbild?

Shoppade idag! Biotin och pälsgland på ÖB, 49 kr/st!:crazy:
Ett skitsnyggt ljusgult/sand equilineshabrak m grönt kantband och röd fläta i granngårdens fyndkorg 249kr. Och så ett begagnat zalditräns m achen nosgrimma och en stübben lädergjord :love:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
685
Senast: cowgirl81
·
Hästvård Har ett sto som för ca 1år sen blev skrämd och skenade på blå is. Efter det tog hon vid ridning för första gången fel galopp, men kunde...
Svar
8
· Visningar
511
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 449
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 207
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejt
  • Lekstuga
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur