Nya hjälmarna

Etoile

Trådstartare
Hittade ingen bild, men om ni har kollat på tex EM, så har vissa ryttare, bla Maria Gretzer, nya hjälmar.. Svåra att beskriva, men det är väldigt mkt. grått på.. Ser nästan ut som "robothjälmar" :crazy:
Om nån fattar vilka hjälmar ja pratar om och dessutom hittar en bild, var snäl och lägg in den här i tråden :o

Iaf. Vad tycker ni om dem?
Själv tycker jag att de är extremt fula, och kan inte sluta fråge mig vad som gör dem bättre än tex GPA hjälmarna..

Sv: Nya hjälmarna

Tänkte precis starta en tråd om detta men nu han du förre ;)

Jag tycker dom är extremt fula och ser mer ut som en cykelhjälm!

De är nog det fulaste jag sett i hjälmväg :crazy:

Det är ju GPA-hjälmar! Asfula. Skulle jag aldrig ta på mig, om jag ens fick betalt.

Jag har bestämt mig för att jag inte ska säga att de är fula för det sa jag när GPA hjälmarna kom med, nu har jag två. :D
Jag tyckte JW hjälmarna med läderband var fula med, en sån har jag också. :D
Man vänjer sig. ;)

Ingen som vet var det finns bilder på dessa?
Nu vart jag ju jätte nyfiken! :D

Tyvärr missade jag hoppningarna på tv, jag är banvakt just nu.. jaa.. :p :smirk:

Jo det är väl så man vänjer sig ;)
Vem vet om 1år kanske vi rider runt i dom cykelhjälmarna :D

Jag är helt anti dedär. Fast ja, kan ju köpa en och ha som uppmuntring. Om jag känner mig ledsen är det bara att ta fram den och titta på den, då kan jag inte låta bli att skratta ;)

De här fula?!
2005_0710Falsterbo20562.jpg

Jo, jag ser det :p Varför inte göra en med stora hål på sidorna, måste ju vara det ultimata inom ventilation ;)

Den kommer stå högst upp på min önskelista till jul :D

Notorius skrev:
Tillsammans med säkerhetsvästen med airbag va ;)

Åhh finns det också?
Det måste ju bara jag ha :D

Några fler tips?
Jag ska iväg och stor shoppa till pållen nästa vecka på Flädie bara så jag vet vad jag ska köpa ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 612
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 605
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då... 2
Svar
23
· Visningar
5 998
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka