Nya hjälmarna

Sv: Nya hjälmarna

Ja eller hur, jag hatar att jag alltid ska ha så svårt för att bestämma mig också..Jag skickade en email till dem och frågade, så nu väntar jag bara på ett svar ifrån dem. Åh, vad jag önskar att jag hade råd till bägge (då hade jag sluppit detta problemet) ;)

Hm, om jag skulle vara i samma sits som dig just nu, då skulle jag ärligt ta JW hjälmen, eftersom vintern närmar sig och så är ju den billigare!

Är inne på den tanken nu, och jag som bor i Norge bör iallafall skaffa en hjälm som är varm nu när vintern närmar sig. Har du någon aning om vart jag kan hitta den billigaste JW hjälmen?

Spelar ingen roll sålänge jag slipper att köpa den i Norge.

De överstående sidorna är de som de finns billigast på, vad jag hittat. Hittar du någon billigare, SÄG TILL!

Då lönar det sig att köpa den i Sverige (med tanke på kursen, moms etc)- Heter hjälmen John Whitaker bara, eller heter den något annat också - bara så att jag vet vad jag ska leta efter?

Jepp säger ifrån om jag hittar den billigare någon annanstans.

Tack för hjälpen :bow:

pr09dt.jpg

:rofl:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 612
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 605
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då... 2
Svar
23
· Visningar
5 998
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka