Nya Horzekatalogen!

Sv: Nya Horzekatalogen!

Mer erfarenheter om utetäckena (vinter/regn) nu då hösten varat lite längre, har de hållit måttet?

Jag måste passa på och fråga om hur täckena är från Horze? Tycker att det finns en hel del snygga på hemsidan men vill gärna veta lite mer om hur de är innan jag köper.

Har ett mörkblått stallstäcke därifrån :) Det är bra tkr jag, men har inte haft det så länge. Fast det var liiite litet i storleken.

En sådan nosgrimma stod jag och klämde på länge i Sth butiken. Skulle vilja ha en i brunt till bruna kandaret och en i svart till det svarta kandaret. Mycket fin läderkvalitet.

Klämde lite på deras andra grejer med. Vill ha deras fleece med bogveck och halvhals. Longer/tämkörningstäcket (inte för att jag behöver det), de svarta transportskydden. Har deras undertäcke som jag tycker är kanon. Köpte en finntack grimma till syrrans unghäst somman kan öppna nosremmen (vill ha en själv. Kanon att ha i transporten) och det svarta budget kandaret (vill bara ha bredare nosgrimma till den) och svarta ridbyxor till mig själv. Är överlag super nöjd med grejerna.

Klämde på deras andra prylar och tyckte det var helt OK kvalitet. Tror jag hellre handlar där än på hööks, om jag skall vara ärlig.

Men, ett Schabrak för 1300 kr :eek: tycker jag är lite väl häftigt. Jo, sant de har det i butiken.

någon som har någon aning om när horze vår/sommar-katalog kmr? vill a lite nyheter :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka