JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tack för alla tips, läser dom noga
Relationer
Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6
7
8
Tjatter
På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Övr. Barn
Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
6
7
8
Skola & Jobb
Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Du får växla precis hur du vill! Så känns det bra att sitta så gör det, blir hon bromsar så rid lätt och sätt dig igen när du känner för...
Fiorano
13 minuter sedan
Svar: 1 245
Visningar: 97 293
Grenar
WE-tråden
Övr. Grenar Jag ska kolla formuleringar men så är tanken! Och ett hinder ska vara åt olika håll när det är med två ggr, det är iaf direktiv till...
warg
45 minuter sedan
Svar: 661
Visningar: 58 725
Grenar
Vilka muskler ska man satsa på?
Hästmänniskan Om du är ngt träningsvan skulle jag rekomendera dig att börja träna crossfit där du tränar styrka, teknik, kondition och explosivitet...
ponny
Idag kl 16:53