Nya kopplet Mexikannen hundpogrammet

Rotterö

Trådstartare
Nu har ju kopplet kommit hit.
Var kan man köpa det någon ??
Vet att det fanns här på denna sida

Sv: Nya kopplet Mexikannen hundpogrammet

Är det halti du menar? Det jag sett han gör är att sätta ett halsband alldeles bakom öronen, på struphuvudet, så att hunden inte drar utan håller upp huvet. Men man får ju absolut INTE rycka då. Sen kan ju metoden diskuteras. Finns säkert andra alternativ. Någon??

Sv: Nya kopplet Mexikannen hundpogrammet

Är det halti du menar? Det jag sett han gör är att sätta ett halsband alldeles bakom öronen, på struphuvudet, så att hunden inte drar utan håller upp huvet. Men man får ju absolut INTE rycka då. Sen kan ju metoden diskuteras. Finns säkert andra alternativ. Någon??

hellre stackel än halti...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 934
Senast: Nota
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 795
Senast: Rugge
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
703
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 595
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka