Nya modet?

hjärter_dam

Trådstartare
Var det nån mer än jag som uppmärksammade att flera stycken ryttare på scandinavium red med padden under schabraket? Alltså nån slags fårskinns- eller teddypad. Nya modet eller :angel: Kan tänka mig att det finns ett flertal hästar som idag får ha sin padd under schabraket, elelr vad tror ni ;)

Sv: Nya modet?

Det finns redan en sån här tråd! Använd sökfunktionen eller kolla i alla fall in samma trådar på första sidan innan ni skapar nya trådar hela tiden som är exakt likadana.

Men inte om att ha paden under schabraket finns det väl ingen annan tråd? Däremot om paddar i allmänhet....

Förmodligen har de det för att hästarna har skav, det är väl inget nytt att göra så :confused:

cactuspower skrev:
Det finns redan en sån här tråd! Använd sökfunktionen eller kolla i alla fall in samma trådar på första sidan innan ni skapar nya trådar hela tiden som är exakt likadana.

Förresten, gjorde inte du en tråd om lotteriet igår ungefär en timme efter att Henchen startade sin?:angel: Sånt är rätt lätt hänt!!;)

hjärter_dam skrev:
Var det nån mer än jag som uppmärksammade att flera stycken ryttare på scandinavium red med padden under schabraket?

Alltså använde de fårskinnspadarna till det som de alltid använts till, innan någon kändis tyckte det var snyggt med fårskinn och började lägga det mellan sadel och vojlock - och innan alla wannabe´s hakade på trenden.

Immer

hjärter_dam skrev:
Var det nån mer än jag som uppmärksammade att flera stycken ryttare på scandinavium red med padden under schabraket?
Det är ju precis så paddarna ska användas egentligen!

Edit: Immer var före, så :bow: till henne istället!

Säger som många andra redan sagt, det är så man använde dem för 10-15 år sedan, inte direkt någon nyhet.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
447
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 236
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 205
Senast: super
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka