nya msn, visningsnamn?

REIN

Trådstartare
Uppgraderade precis till nyaste msn.
Men fattar inte hur man byter nickname? Man måste ju skriva sitt för och efternamn, och det vill jag inte ha.

heeeelp...?

Sv: nya msn, visningsnamn?

Står också för mig att jag heter för och efternamn, men om jag pratar med någon står det tydligen "aleksis" och inte hela mitt namn.

Fattar ingenting, och förstår inte heller hur man ändrar, så jag kanske inte var till så mycket hjälp :D

haha jasså! För mig står det hela för och efternamnet...Försöker ändra men det går inte. Irriterande hur som :P

Har du kollat med MSN:s support?

Adressen finns i den nålade tråden härovan :angel:

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 290
Senast: Raderad medlem 147980
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 306
Senast: Twihard
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen... 2
Svar
22
· Visningar
1 663
Senast: Rie
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
487
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka