"Nya" Pixbox?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Rammstein
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 918
R

Rammstein

Har bara en liten enkel fråga : Om man vill ladda upp bild i bildtrådar så har man ju sina bilder typ som jag på Pixbox. Men dom har ju ändrat där och jag kan inte hitta vart man hittar adressen för att klistra in adressen så bilden syns i andra forum! :confused:

Någon som vet?

Sv: "Nya" Pixbox?

Fast samtidigt kan det vara bra att ha kvar tråden, för det lär vara fler på Buke som frågar om det...?

Till de som läser här och inte vet:
Logga in, välj den bild som ska länkas.
Till vänster om bilden finns en liten grön flik som det står Meny på. Klicka på den. Då kommer det upp tre rutor som det kommer fram text på när man har muspekaren över dem. Välj rutan till vänster och Länka till bilden. Då kommer man vidare till den gamla länka-sidan.

:)

Eller så högerklickar man iaf om man använder firefox, och kopiera bildadress... ;) ;)

aha, jag lägger bara ut sådana bilder som är ofarliga att "bli av med" andra är copyrightade där...

Liknande trådar

IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
166
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Bakgrund - har liten enskild firma och merparten (nästan alla) av intäkterna betalas med swish på plats. Har tidigare haft en...
Svar
18
· Visningar
987
Senast: soom
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
749
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
407
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Vi som letar häst II