Nya ridstövlar....

Sv: Nya ridstövlar....

Det är ett helvete att gå in nya ridstövlar :D

Jag har själv ett par Cavallo Weltmeister som är lite för stora i vaden (ska ha något att växa i). Så vaderna klarade sig bra men hälarna och knävecken fick sig en rejäl omgång :angel:

Men nu är dem mjuka och fina, hoppade :angel: första gången jag red i dem, PLÅGSAMT var det, men ack så mjuka och fina dem blev efter den lektionen :p

Mina ser precis lika ut i färg o jag har också med snörning.:rofl:

Go baby!!!
You är soo hot in Norway:banana: :cool:

Kunde inte låta bli.

Insidan på HG tränset som jag köpte av dig är väldigt lik stövlarna i färgen:o

Haha, ja det stämmer, fodringen på nosgrimman har nästan exakt samma färg! :D

Vi är hetast.... ;)

ja det låter smidigt verkar rätt svårt attt få dem rundare dock kanske ska börja spela fotboll eller nått för fotbollspelare brukar ju ha rejäla vader :idea:

ja ja vet inte riktigt heller hur de ska bli rundare...
var och provade lite stövlar igår , och det var ett helskotta att hitta nåt som var i närheten av att passa.

japp precis,
man får göra det bästa av sitautionen .

Jag var och tittade efter nya ridstövlar idag och ingen av de märkerna där hade mina mått som standard :cool: har 39 i foten och höjd 46 och vad vidd 39 så du kan få lite av min vad vibb :) eventuelt att jag skulle kunna ha en cavallo storlek men de hade den inte hemma skulle få hem mer om typ 2 veckor så för titta då

Hej!
Stövlar från Cavalo är super bra(speciellt för dressyren). De i många olika storlekar och modeller!

Liknande trådar

Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
674
Senast: Zpunk
·
Hästvård Hej. Får snart panik över min häst, vet inte vad jag ska göra med henne. Hon fick mugg/rasp i sommras, inifrån då det var torrt och...
Svar
19
· Visningar
4 313
Senast: Hedwig
·
Utrustning Jag måste köpa nya ridstövlar, mina gamla läcker värre än Titanic och jag börjar tröttna på att vara blöt om fötterna av att gå från...
Svar
4
· Visningar
1 435
Utrustning Jag tänkte beställa ett par graninge ridstövlar men tänkte höra med er som har dom. Är ni nöjda? Är kvalitén bra? Sedan...
Svar
5
· Visningar
6 034
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka