Bukefalos 28 år!

Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

En jumpsuit som jag tänkte ha på ett bröllop senare i sommar. Lustigt nog var det en gäst som hade på sig denna på mitt eget bröllop för ett par veckor sedan. Jag blev alldeles kär och var bara tvungen att fråga henne var den kom ifrån. Nu har jag inhandlat en egen :D

Visa bifogad fil 95337
Var kommer den ifrån? Ska på bröllop nästa sommar och är inne på en jumpsuit, eller typ en pantsuit av Ida Sjöstedt.
Level_cream_1080x.jpg
 
Var kommer den ifrån? Ska på bröllop nästa sommar och är inne på en jumpsuit, eller typ en pantsuit av Ida Sjöstedt.
Visa bifogad fil 95338
Åh, älskar Ida Sjöstedt! :love:

Min kommer från Reiss. Just den färgen jag köpte är på väg ut så det finns väldigt få kvar (jag köpte min i butik och det var sista exemplaret där), men den har precis lanserats i en lite mer klarblå färg också om det är aktuellt. Tycker överlag att de har mycket fina jumpsuits!
 
Jag har äntligen(!) köpt nya sport-bhar. Herregud vad det har behövts, men jag har så fruktansvärt svårt att hitta något som fungerar eftersom jag måste ha ställbart band runt kroppen för att få det att passa, och inte ens bland de som har det brukar det bli speciellt bra. Men, så kollade jag på Dechatlon och där fanns det EN modell som satt bra, var lätt att röra sig i och dessutom var den billig. De hade två i rätt storlek, och den ena i utgående färg och därför på rea. Så jag köpte båda. Hade önskat att själva axelbanden var nåååågot lite längre, men eftersom de är elastiska räknar jag med att de töjer sig.
sportbeha-lopning-confort.jpg

sportbeha-lopning-confort.jpg
 
Funderar på att köpa mig en Fjällräven Kånken Hip pack. Verkar vara en perfekt storlek för promenader etc och är rätt fin, imo. Vill kunna ha den på stan också om jag känner för det. Frågan är: vill jag ha en rosa, turkos eller gul? Jag tänker att jag vill ha en glad färg, annars hade det varit svart som gällt tror jag. Help!


(Tänker att det här är en lämplig tråd eftersom det är shoppingrelaterat, känns lite väl att starta en egen tråd :D . )
 
Funderar på att köpa mig en Fjällräven Kånken Hip pack. Verkar vara en perfekt storlek för promenader etc och är rätt fin, imo. Vill kunna ha den på stan också om jag känner för det. Frågan är: vill jag ha en rosa, turkos eller gul? Jag tänker att jag vill ha en glad färg, annars hade det varit svart som gällt tror jag. Help!


(Tänker att det här är en lämplig tråd eftersom det är shoppingrelaterat, känns lite väl att starta en egen tråd :D . )

Guuul. Alltid gul!
 
Funderar på att köpa mig en Fjällräven Kånken Hip pack. Verkar vara en perfekt storlek för promenader etc och är rätt fin, imo. Vill kunna ha den på stan också om jag känner för det. Frågan är: vill jag ha en rosa, turkos eller gul? Jag tänker att jag vill ha en glad färg, annars hade det varit svart som gällt tror jag. Help!


(Tänker att det här är en lämplig tråd eftersom det är shoppingrelaterat, känns lite väl att starta en egen tråd :D . )
Jag valde grå, men av dom färgerna du listat tycker jag helt klart gul!
 
Perfekt att jag hoppar in här för jag är också inne på en Kånken hip, men vill kunna ha den snett över bröstet. Vilken modell hade ni valt?
Är inne på Ulvö medium.
 
Perfekt att jag hoppar in här för jag är också inne på en Kånken hip, men vill kunna ha den snett över bröstet. Vilken modell hade ni valt?
Är inne på Ulvö medium.
Jag valde Kånken Hip Pack. Har den nästan alltid snett över.
Tycker den är snyggast dessutom och väldigt rymlig men många fack.
Men Ulvö medium ser ju också ut att gå att ha snett över, finns bild med hur det ser ut.
 
Dragkedjan på min fjällräven-jacka gick sönder, men de bytte den utan kostnad 😃
Kanske man kan lämna in en ryggsäck också? De är ju rätt dyra… (vill inte tänka på vad min jacka kostade)
De byter inte den men man får en ny dragkedja av dem så får man fixa bytet själv. Jag renoverade precis min Kånken från - håll i er - 1985! Med en ny dragkedja jag fick på Naturkompaniet.
 
Håller med om hip pack! Smidigt att den har många fack och det får plats mycket i den, har pass, telefon, plånbok, åksjuketabletter, läppsyl osvosv i den just nu
Har oftast tvärsöver jag med 😊
Perfekt att jag hoppar in här för jag är också inne på en Kånken hip, men vill kunna ha den snett över bröstet. Vilken modell hade ni valt?
Är inne på Ulvö medium.
 
Funderar på att köpa mig en Fjällräven Kånken Hip pack. Verkar vara en perfekt storlek för promenader etc och är rätt fin, imo. Vill kunna ha den på stan också om jag känner för det. Frågan är: vill jag ha en rosa, turkos eller gul? Jag tänker att jag vill ha en glad färg, annars hade det varit svart som gällt tror jag. Help!


(Tänker att det här är en lämplig tråd eftersom det är shoppingrelaterat, känns lite väl att starta en egen tråd :D . )
Röstar turkos då för det har jag, och är perfekta turkosa färgen som ej är för gräll! :D
 
Håller med om hip pack! Smidigt att den har många fack och det får plats mycket i den, har pass, telefon, plånbok, åksjuketabletter, läppsyl osvosv i den just nu
Har oftast tvärsöver jag med 😊
Funkar den om man som jag har stor byst?
Och @Malibu_Stacy ?

Tycker den ser ut att kunna bli klumpig just för att den är mer fyrkantig, däremot så gillar jag den mer storleksmässigt.
 
Funkar den om man som jag har stor byst?
Och @Malibu_Stacy ?

Tycker den ser ut att kunna bli klumpig just för att den är mer fyrkantig, däremot så gillar jag den mer storleksmässigt.
Vet ej, har inte det :) men det gör den säkert, har en bra bit kvar på remmen iaf

Den är ju klumpigare än min mindre magväska, men inte så den känns ivägen eller stör, och nu har jag den ändå fullproppad 😅 har en analog kamera i den också!! Kom jag på.. får plats massor, som sagt 😄
 
Men åh, vad fin den var, hip pack menar jag. Letar efter en ersättare till min gamla handväska som ramlar sönder. Har liksom inte riktigt hittat något som passar, kan hända en sådan här blir perfekt. Hamnar på önskelistan 🥰👌

Har precis handlat lite kläder från H&M, bla cykelbyxor. Tror det var @pepp som tipsade, med ficka? Så sköna och helt perfekt med rum i fickan, tom min stora tegelsten till mobil får plats 👍

Köpte dom här byxorna med, kände mig modig 😎 (inte jag på bilden, lånat från hemsidan ^^)

Screenshot_20220723-193058-617.png
 
Men åh, vad fin den var, hip pack menar jag. Letar efter en ersättare till min gamla handväska som ramlar sönder. Har liksom inte riktigt hittat något som passar, kan hända en sådan här blir perfekt. Hamnar på önskelistan 🥰👌

Har precis handlat lite kläder från H&M, bla cykelbyxor. Tror det var @pepp som tipsade, med ficka? Så sköna och helt perfekt med rum i fickan, tom min stora tegelsten till mobil får plats 👍

Köpte dom här byxorna med, kände mig modig 😎 (inte jag på bilden, lånat från hemsidan ^^)

Visa bifogad fil 95983

Cykelbyxor med ficka är outstanding, jag har från soc, visste inte att hm hade!
 
Funkar den om man som jag har stor byst?
Och @Malibu_Stacy ?

Tycker den ser ut att kunna bli klumpig just för att den är mer fyrkantig, däremot så gillar jag den mer storleksmässigt.
Jag har inte stor byst men remmen som kommer med är väldigt lång, finns en bra bit kvar så jag tror inte det bör vara något problem. Går fint att dra åt den för att ha som vanligt runt midjan. Aldrig tyckt att den varit i vägen, går bra att dansa med på konsert (testade precis) 😁 Man kan ju snurra den bakåt också när man har den tvärs över, eller så att själva väskan hänger vid sidan. Den måste inte vara fram!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 833
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
20 399
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 147
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 103
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp