Bukefalos 28 år!

nya skogisen

P

Pennylane

Tondo

Här är han bara några veckor gammal, men hemskt söt! :)
S*krusmons Gorgo Tondo
 
han är ungefär 5 veckor nu :)

Vi trodde från början att han skulle bli svartsmoke eftersom hans mamma är det men just nu finns det ingen smoke alls i honom så han kanske bara blir svart. Men man vet aldrig :D
 
Vänta ska du se, det kommer. Min kissa var fortfarande svart när vi hämtade henne vid 12 veckors ålder. Nu är hon så tydligt svartsmoke man kan bli ;)

Sen om hon är svartsmoke eller svartsmoke med vitt återstår att se, just nu har jag ingen aning.
 
vilken vacker kissa du har :)

pratade nyss med uppfödaren, och hon trodde nog att han skulle bli svartsmoke nu :D
 

Liknande trådar

Katthälsa Hejsan alla! Min katt var ute igår i ca 4 år och när jag släppte ut henne så hade hon halsband på sig men när hon kom tillbak så var...
2
Svar
20
· Visningar
777
Senast: Keb71
·
  • Artikel
Hästnyheter Den amerikanske OS-ryttaren Cesar Parra stängdes i förra veckan av från allt tävlande, då Parras träningsmetoder spridits via sociala...
Svar
0
· Visningar
469
Senast: Gunnar
·
Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
469
Senast: Hoarfrost
·
Mat Min första reaktion här var att säga att du har fel, det smakar inte alls neutralt! Men vem är jag att avgöra hur du uppfattar saker...
2 3
Svar
46
· Visningar
596
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp