nya skor/stövlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare touched
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 762
T

touched

tjoho, måste köpa nya skor att ha hos hästen/i stallet/rida i nu snart.. har vanliga blundstone m stålhätta (trivs inte med dom,, så hårda på ngt sätt så tårna domnar bort efter en hel dag, har givetvis sula), har oxå h**ks stålhätta men stålhättan va ngt tajt på dem.. så kan inte ha extrasockar.. skorna ska funka i leran på höst och vår, gärna på vintern me! rider mest för mig själv o kanske tränar ibland = stålhätta ej nödvändigt nu längre... när de e kallt har ja vanliga fula stallskor, gummidel,snörning, fodrade.....:p

funderat lite på graningestöveln men använder man sånna längre? :o
fula igentligen men de kanske skulle passa mina behov? gummistövlarna e ändå sönder ;)

är de så sköna som alla säger?
vet ja kollade på sådana för några år sedan men hur är sulan i dom?
och exakt hur hållbara e dom??, ska ja lägga över 1000 lappen måste dom hålla för mig :D

tipsa gärna om vad ni använder!!

Sv: nya skor/stövlar

jag andvänder vanliga hederliga kängor som är fodrade dom går att rida i oxå xD skaffa ett par som är typ en storlek för stora så får du plats med lite strumpor o sånt!:rofl: det änvänder jag så länge det är snö ute :bump: jag är lite snål av mig det måste jag erkänna;)

Sv: nya skor/stövlar

jepp,, vem e inte snål??

ekonomisk! :angel:

kängor funkar alltid fint!! har kört med det oxå!

men då måste ja köpa nya sådana o sedan gummistövlar oxå ;)
det är så svårt när det finns så mkt o välja på...
tänk på den gamla goda tiden när man först hade allt till skolan o sedan till hästarna?? :D
men med mockastövlar o kilklack kommer ja bryta benen av mig när man ska ut i vinterns knagliga hage :p

mer tips!!! :)

Liknande trådar

V
Hästmänniskan Ja, är du en riktig hästmänniska? :) *Du planerar din graviditet enligt tävlinssäsongen, så att åttonde och nionde månaden infaller... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 480
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka