aglaonema

Trådstartare
Ser dessa ut att vara samma storlek eller har jag köpt rätt?

Bifogade filer

• 73B89338-6D1D-4AE2-A922-D5868E4ADC7D.webp
    73B89338-6D1D-4AE2-A922-D5868E4ADC7D.webp
    80,6 KB · Visningar: 75
Ser dessa ut att vara samma storlek eller har jag köpt rätt?
Man behöver nästan lägga dem på varandra (ovansida mot ovansida, så att inte tåkappan påverkar) för att se om det är rätt.
Mitt ögonmått säger att det finns risk att de nya är en storlek större än de gamla. Men det är svårt att se på bild sådär.

Ja det är ju 0 på dom gamla skorna också dock vet jag inte om alla 0:or av olika märken motsvarar varandra storleksmässigt så därför jag undrar om dom ser lika stora ut så jag inte tagit för små etc

Det som mest slår mig är att den nya skon är lite smalare hela vägen runt och eventuellt kortare är den inte för liten då???

Ja det är ju 0 på dom gamla skorna också dock vet jag inte om alla 0:or av olika märken motsvarar varandra storleksmässigt så därför jag undrar om dom ser lika stora ut så jag inte tagit för små etc
det finns ingen standard för storlekar på hästskor, 0 i ena fabrikatet kan men måste inte vara lika stor som 0 i annat fabrikat.

Liknande trådar

Hästvård På tidigare hästar har jag några gånger varit och vägt dem, eller så har det varit enklare att gissa/mäta ungefärlig vikt utifrån...
Svar
13
· Visningar
634
Hästvård Min nya häst blir uppäten i hagen, först var det täckena och det löste jag med anti-bit spray vilket funkade utmärkt men nu när han går...
Svar
4
· Visningar
450
Hästvård Närmare bestämt någon muskelskada insida lår. Min stackars E (22år) är halt, det som hittats (av veterinär) hittils är att något skett...
Svar
13
· Visningar
1 077
Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 227
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka