Nya stallskor!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare yez
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 966
jag har MH rimfrost paddock...de är varma men inte för varma och vattentäta! helt underbara! mina easy rider har gått hål i...märkte det en regnig dag när jag var ute med knattarna :smirk:...annars gummistövlar

Jag har ett par blundstone. :love: Dom är jättebra. Dom håller precis i ett år för mig (använder dom varje dag) Och då rengörs och smörjs dom alltför sällan. Dom fyra senaste årena har jag haft fyra par såna och ska nu köpa mitt femte. :)

Har ett par Mountainhorsekängor som hållit bra i snart tre år, förutom broddhålet (!) som trampats in... A och O när det gäller läderskor är dock smörjning och underhåll för ökad livslängd. Tråkigt, men sant.

Att skorna håller 2-4 år får anses som bra om man ser till köpesumman tycker jag, för åtminstone mina använda OFTA och MYCKET. Lik förbaskat är det surt att slänga ut pengar på nya ;)

Liknande trådar

Fritid Jag är i stort behov av ett par nya skor då mina (som synes) är sönder. Jag har tyvärr en tendens att mina skor går sönder ganska fort...
Svar
10
· Visningar
601
Senast: Derivata
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 407
Senast: Emuliiaa
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen... 15 16 17
Svar
326
· Visningar
10 512
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka