Bukefalos 28 år!

Nya Zeeland?

Kan man oavsett ålder söka jobbvisum till NZ? Hittar nått som är för dom mellan 18-30. Men där är inte jag :p
 
Kan man oavsett ålder söka jobbvisum till NZ? Hittar nått som är för dom mellan 18-30. Men där är inte jag :p
Det du tänker på är ett working holiday visa som låter dig jobba i ett år och är lätt att få.

Är man äldre är det ett Work visa som gäller, men beroende på vilket yrke och utbildning man har kan det vara ganska svårt. Just nu kan man få tillfälliga jobbvisa inom nästan allt som har med bygg att göra om man vill jobba i Christchurch och det finns bristyrken inom hästavel (stud master och stud groom) också. Kolla på www.immigration.govt.nz/migrant under work and live eller work temporarily
 

Liknande trådar

Samhälle ...om att flytta utomlands där det var ett otroligt jämt klimat, utan årstider och utan att det är alldeles för varmt i långa perioder...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 967
Senast: SiZo
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
434
Senast: astronaut
·
Skola & Jobb Är det nån bukefalist som bor i Kanada? Vet att det fanns en, men vet ej om hon är här längre.
Svar
0
· Visningar
126
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har länge velat bo på Gotland och har nu äntligen fått möjlighet när jag blivit antagen till skola. Skolan ligger i Fårösund. Jag...
Svar
6
· Visningar
432

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp