Nyare Trane vs äldre Kylinge

Sv: Nyare Trane vs äldre Kylinge

Enkelaxlade Kylinge med panikbommar ligger väl på under 20´000 iallafall tror jag

Det är nästan så jag får ta tillbaka mitt påstående. Kikade runt lite bland annonserna och jag tror Kylinge har gått upp i pris sen jag köpte min. Hittade inte många med panikbommar som låg under 20´000

Sv: Nyare Trane vs äldre Kylinge

Kylinge har tyvärr inte panikutlösning på de äldre modellerna. Vet inte riktigt när det kom på dem men jag har haft ett Kylinge från 90-talet som inte hade det. Har för mig att det kom någon gång först på 00-talet.

Min 98 hade panikbommar som utlöses från utsidan. Och de funkade kanon.

Liknande trådar

Utrustning Jaha, står i träsket, behöver en ny transport. Ber om ursäkt över en rörig tråd med mycket om och men. Vad är era bästa tips för att... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 274
Senast: _Taggis_
·
Utrustning Insåg att mitt behov av en transport var lite mer "akut" än jag tidigare trott. Eller akut, men jag hade tänkt köpa en typ nästa år... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
12 852
Senast: Buck
·
Utrustning Finns många dragbilstrådar, men de flesta handlar om långt nyare bilar än vad som lär vara aktuellt för mig nu. Så. I dagsläget är jag...
Svar
9
· Visningar
2 387
Senast: Liten
·
Utrustning Jag ska köpa min första transport, jag letar i 10-20 000 kronors klassen. Totalvikt på max 1300. Verkar finnas mest enkelaxlade i den...
Svar
14
· Visningar
2 747
Senast: HannaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka