Nyårsaktivitet

Trissa

Trådstartare
Jag skulle vilja hitta på något trevligt att göra på dagen/tidig kväll på nyårsafton, men har total idétorka! Vi är två vuxna och två tonåringar som kommer att befinna oss i södra delen av Västmanland. Det enda jag kommer på är Lost City, men vet inte om det är något för vår åldersgrupp? ;) Snälla Buke, hjälp!

Min första tanke var Kokpunkten i Västerås, om ni gillar att bada förstås. Osäker på öppettiderna dock... Combat Archery och Prison Island finns ju också. Yoump finns också. Annars tycker jag att Vallby Friluftsmuseum är väldigt mysigt, men det kanske inte riktigt passar för åldersgruppen. Det beror mycket på intressen! :)

Prison Island känns klockrent, och enligt hemsidan har de öppet också. Ska ringa i morgon! :bow:
Friluftsmuseet kommer definitivt vi vuxna att besöka någon gång, så stort tack för det tipset med!

Liknande trådar

Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 080
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 376
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 229
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025