Nyaste JW hjälmen

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Asterix
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 2 960
A

Asterix

Har ni sett den ? :eek: Vad tycker ni om den? Är den inte grymt ful , eller? Hoppades på någon i stil med den förra, för den är verkligen snygg. Mne jösses, denna fick mig nästan att dö, för den var så ful:angel: typ.. haha.
Vad tycker ni?

Sv: Nyaste JW hjälmen

Svårt att säga utan att ha sett den... :angel:

Bild?

//Alice - ouppdaterad på senaste modet

krk.gif

Tycker jag med, tyckre iof att speed air är rätt okej.. Men josses, den är så ful ifrån sidan :eek:

Den är ingenting jag skulle kunna tänka mig att sätta på mitt huvud om jag så fick betalt för det! :p (Om det inte är mycket pengar vi talar om!) :angel:

Den där är skitful, och det är ingen hjälm som jag om några månader kommer tycka är snygg, som det blev med speed airen. Aldrig i livet att jag tänker ha en såndär

samma här. . speed airen blev snygg... tror aldrig jag koimmer tycka attt denna är det :crazy:

Jag tror att den kommer att bli som den andra JW hjälmen, (som svante har) folk tycker den är ful- endast de som är sponsrade rider med den - den glöms bort så småningom.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 350
Senast: Edla
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 604
Senast: Sel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 522
Senast: miumiu
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning först att det här blir jätte långt och dåligt skrivet. Men jag vill ändå ge som en förklaring ifall nån bryr sig men fattar om... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 330
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?