Nycklar till Christ Comet transport?!

Cillen89

Trådstartare
Har precis sålt vår transport och vi har aldrig brytt oss om att låsa in till sadelkammaren o.s.v och när transporten såldes så glömdes nycklarna bort helt, men nu ringde köparen och sa att denne gärna vill ha nycklarna ifall vi har dem kvar. Så vi har rotat och hittat nycklar som vi inte känner igen och funderar på om det skulle kunna vara dem.
Det står ganska stort "Viro" på dem.
Kan det vara dem tro?

Sv: Nycklar till Christ Comet transport?!

be köparen att kolla om det står något på själva låsanordningen på släpet?

jag låser sadelkammaren på mitt släp när jag är på tävling och på meeting och förvarar utrustning där istället för utanför boxen tex

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 438
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara... 2 3
Svar
52
· Visningar
15 063
Senast: QueenLilith
·
Skola & Jobb Jag behöver lite tips och råd angående mitt problem, jag vet inte vad jag ska göra längre.. Fegade lite och valde att ha ett anonymt...
Svar
12
· Visningar
2 533
Senast: lizan
·
Ekonomi & Juridik Använder ett anonymt nick för att ingen inblandad ska bli identifierad. Så vet ni vem jag är så ta det på PM eller så. Sålde för ett... 2
Svar
30
· Visningar
5 096
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa kloslipen?
  • Blandraser och renraser
  • Uppdateringstråd 31