• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare annbritt brorsson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 821
A

annbritt brorsson

Jag undrar om det finns någon mer i vårat avlånga land som har en vovve som e blandras mellan västgötaspets och labrador? (en liten tjuvparning...!) Våran lilla Misty hade ju syskon så någonstans finns dom ju! Vore så kul att få veta hur deras personligheter är!! Misty e ju helskön!:)

Sv: Nyfiken!

Jag begriper inte hur ni lägger in bilder här...men skam den som ger sig..:devil: Får förklara så här så länge: Hon e svart som en labrador, med vita tassar och bröst men ser ut som hon har halva ben och nästan en grisknorr till svans! Ibland när det kommer killar med tex en pittbull så tror dom min e de också, vilken miss!, det är ju nästan en liten "kärringhund"!! Men hennes personlighet e helt underbar! :p

Sv: Nyfiken!

Jag begriper inte hur ni lägger in bilder här...men skam den som ger sig..:devil: Får förklara så här så länge: Hon e svart som en labrador, med vita tassar och bröst men ser ut som hon har halva ben och nästan en grisknorr till svans! Ibland när det kommer killar med tex en pittbull så tror dom min e de också, vilken miss!, det är ju nästan en liten "kärringhund"!! Men hennes personlighet e helt underbar! :p

Aha, fick till en liten bild här på sidan!:D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 481
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 137
Senast: __sofia__
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 886
Senast: Bulldoozer
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 817

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Vi som letar häst II
  • Pass förvaring
Tillbaka