Nyheter hos Hööks.

CosmicQueen

Trådstartare
Nu har dom lagt ut en hel del nyheter på sin hemsida. Mkt fina täcken och schabrak tycker jag. :love: :d

Eller vad säger ni? Något ni blev sugna på?

Sv: Nyheter hos Hööks.

Mja...en hel del... :)
Iallafall funderar jag starkt på H.P. Stable Cozy, att ha som "mystäcke" under natten...
Schabraken tycker jag såg riktigt GRÄSLIGA ut, tur att man har bomlöst :love:
Fleecetäcket var också riktigt fint, även om jag inte tänker köpa det.

Sen den där parkasen var ju en riktig kopia av Aspenjackorna... Hööks sjunker i mina ögon ganska rejält när de inte kan komma med något eget...

Ja, jag hittade lite. Tycker att Hööks' sortiment blir bättre o bättre för varje år.

Det blårutiga stalltäcket, kanske något schabrak, Stübben-tyglar, ett pannband, det klarblå fleecetäcket, hjälm samt lite småsaker ska inhandlas därifrån. :)

Det som fanns på hemsidan finns i butiken här... Schabraken t.ex. fanns i butiken förra veckan iaf och ahr nog funnits dr ännu längre.

Jag kollar nog hellre okm jag kan göra npt fynd på Falsterbo.

Jag föll osså för det rutiga innetäcket och det klarblå fleecetäcket. Verkligen snygga :love:
Synd att man inte behöver nya täcken. :angel: :angel:

Schabraken var ju jättesnygga tycker jag och med fleece under, det lät gosigt. ;)

Jag har osså bomlöst, men har i princip alltid schabrak under för att sippa tvätta padden så ofta...

Frimärksliknande mönster på schabraken men åååååååå vilka härliga färger! :love:
Är det bara jag som börjar längt efter hösten, alla tjocka täcken, reflaxer, ländtäcken, nosludd, fleecetröjor....
Funderar också på ett cosy staltäcke, med halv hals, och på ett fleecefodrat regntäcke...

*raderat*****

Senast ändrad av en moderator:

Jag gillar den nya ljuslila grimman skarpt och även att dom har fått in ett mini-fleece-täcke är super (behöver ju 95). Tycker även att deras nya billigträns var fint. Super att det lilla regntäcket är i blå nu också även om jag nog inte ska köpa det. Har inte kollat så jättenoga på dom nya grejerna. Måste ju spara lite till den nya katalogen.

+++++ Till hööks för det nya back on track!!!

Jag var på Hööks i Sundsvall i heigen och där hade dom då inte fått in några nyheter...

Men dom vanliga är ju grå, deras är iof svart

lustigt att de bara har bakstrykkappor i läder, inget för frambenen.. Och att de är bruna på bilden, men bara går att beställa i svart? :confused:

Dom har väl itne lagt in allt än. Och jag minns från tidigare år hur mycket strul det är innan allt är klart, haha.

Jag ska nog köpa en sån där sadelvagn. Verkar väldigt praktisk då jag inte har något sadelskåp, och sadeln slipper ligga i bagaget :)

De har fått hem alla grejerna i butiken här, var där i dag men det blev inget nytt utan bara utgående från rean :p

De där halkskydden för skorna tycker jag verkar vara något :D
Gillar också att det kommit bogveck på TM rain täckena.

Den där Western sadelväskan ser ut som ett par kallingar :rofl:

Senast ändrad av en moderator:

Kanske nått täcke men där var inget speciellt!
Eller jo jag funderar på att införskaffa kyldamasker men problemet är att vi inte har frys i stallet!

Aha...det var så du menade. :idea:
ja, ajg blev lite brydd, för jag kunde då inte se några nya BoT :D

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
928
Senast: MissFideli
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Shixle
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 044
Senast: Palermo
·
Hemmet Vi har ett fritidshus långt ute i skogen dit vi hade velat få fiber utdraget men det verkar stört omöjligt. Kan bukes klokskap... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 605
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka