Nyheter hos Hööks.

Sv: Nyheter hos Hööks.

Kanske kommer läderskydd för framben med? Vore ju konstigt om dom bara skulle sälja för bakben. :crazy:

Verkar som sagt som om dom fyller på med nyheter eftersom.

Jag hoppas verkligen att läderskydden är bra, och att det kommer matchande, vanliga strykkappor till frambenen! :banana:

Varför ska alla ha öppna senskydd för, vad hände med den hederliga strykkappan? :(

pinky skrev:
Jag hoppas verkligen att läderskydden är bra, och att det kommer matchande, vanliga strykkappor till frambenen! :banana:

Varför ska alla ha öppna senskydd för, vad hände med den hederliga strykkappan? :(

Strykkappor i läder!! :love: :love: :love:
Har letat i evigheter efter ett par höga i läder, men antingen har priset har antingen legat över normaldyra skydd eller varit gamla och slitna...
Vet du om det fanns höga bakstrykkappor också?? :d

Nej, allt de visar hittills är ett par låga bakskydd.

Men det måste ju komma något matchande till frambenen också tycker man... :confused:

pinky skrev:
Nej, allt de visar hittills är ett par låga bakskydd.

Men det måste ju komma något matchande till frambenen också tycker man... :confused:
Senskydden finns på bild på häst som visar täcke! Kommer inte ihåg vilket täcke det är, men kolla! Ev var det nya ländtäcket....

//Alice

*lånar knappis*

Det har kommit in ännu fler grejer idag...
Nån mer än jag som tyckte "islandströjan" var mysig??

Blev sugen på att beställa men ska nog avvakta ett tag, då jag nu i veckan precis fick min beställning från Hööks (beställde då det var Rea, TM Outdoor m.m.) Men det som jag vart mest intresserad av var väll Equilibres helskodda ridbyxor, är även lite nyfiken på vissa utav tröjorna/jackorna som fanns. Tycker att sadelvagnen verkar väldigt praktisk och bra :idea: att ingen har kommit på den idén förut?

Tycker även de fanns flera väldigt fina schabrak och täcken. :)

Hoppas få chansen att åka förbi vid någon Hööks butik i slutet av sommaren och då kunna klämma och känna en del på några utav de grejerna i så fall. :)

ag tycker att billighetstränset var väldigt fint för att vara ett billighetsträns. Inget jag skulle sätta på min pålle dock.

hittade inbget speciellt som jag fastnade för, kanske fleece täcket som tävlingstäcke men jag har en känsla av att jag inte direkt kommer vara ensam om att ha det :smirk:

Lite off-topic:
Fast numera är det väldigt sällan man är ensam om något...
Tycker att enda ner i b-ponnyklasser (klubbtävling) så ser man väldigt lyxig utrustnig, både för häst och ryttare.
Hästen förstår jag att det kan vara kul till, den växer ju aldrig ur det heller men 8-10-åringarna gör ju det ganska så snabbt. :smirk:
En liten kille/tjej med pikeur-byxor, dyr kavaj och cavallostövlar som startar 30-40 tycker jag är lite väl....har sett flera exempel på detta...

Därför tycker jag man får leta länge och väl för att hitta något riktigt ovanligt som man är så gott som ensam om att ha, även täcken...

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
928
Senast: MissFideli
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Shixle
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 044
Senast: Palermo
·
Hemmet Vi har ett fritidshus långt ute i skogen dit vi hade velat få fiber utdraget men det verkar stört omöjligt. Kan bukes klokskap... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 605
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka