Nyhetsbrev

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare silverblom
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 858
S

silverblom

Hur tar man bort så man slipper få nyhetsbrev från Itunes? jag får sånna varje dag grrr, jag vill inte ha dom!:mad:Hur gör man?
och ja, jag har varit inne på deras sida och försökt hitta men fattar inte.:confused:

Sv: Nyhetsbrev

nej, och jag hittar inget på deras hemsida heller...

Om inget annat funkar, avinstallera det och hämta det igen. Sedan ser du till att inte ha rutorna iklickade med reklam och nyhetsbrev när du installerar igen.

Men jag har inte det programet längre och vill inte ha det igen..

Jag blev också trött på dom, men så svårt det var att hitta hur man kunde få bort dem. Men efter mycket letande så hittade jag knappen. det står, precis som någon annan också sa, Unsubscribe allra längst ner i mailet. Under själva mailet så står det ett antal ord kolla där.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
519
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
745
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 167
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka