Nyköping 18-19 augusti

charmant

Trådstartare
Någon som ska ställa då??Vilken dag och ras??
Själv ska jag dit och kika som vanligt men inte ställa hunden då dommaren inte tycker om 50 kilos schäfrar;)

Sv: Nyköping 18-19 augusti

Jag ska kanske dit på lördagen. Brorsan till min hund ska ställas... Vit herdehund :)

Jag ska dit en sväng, min kompis ska ställa ut! Jag bor och jobbar i Nyk. Ska bli riktigt kul med lite folk i denna lilla stad =)

Vad roligt,jag ska bla kolla på schäfer och herdehundarna hade jag tänkt:)Komemr att ha med min vovve men inte ställa honom som sagt.

Nu är jag hemkommen från Nyköping. Gick inget vidare, en slät etta bara. 17 tikar med och endast 3ck och 3hp delades ut, var bara de som vann sin klass som fick ck och den som kom två fick ett hp.
Jag är iaf nöjd med kritiken och hur Leia skötte sig.

En liten bild på min fina tjej
LeiaNykping-07026.jpg

Nu är jag hemkommen från Nyköping. Gick inget vidare, en slät etta bara. 17 tikar med och endast 3ck och 3hp delades ut, var bara de som vann sin klass som fick ck och den som kom två fick ett hp.
Jag är iaf nöjd med kritiken och hur Leia skötte sig.

En liten bild på min fina tjej
LeiaNykping-07026.jpg

Ibland undar man vaför vissa domare gör så. Jag är helt övertygad om att flera var värda ett ck av alla 17 tikar. Betalar de ck:na själva eller ;)

Söt tjej på bilden :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 530
Senast: ufot
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 052
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 425
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik? 2 3
Svar
57
· Visningar
2 224
Senast: Wenniz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II