Nytagna bilder på min Rottis

Zeeke

Trådstartare
Lite bilder på vovvsen :) :love: :love:

IMG_0261.jpg

IMG_0256.jpg

IMG_0262.jpg

Sv: Nytagna bilder på min Rottis

oo så fin :love: har alltid tyckt om rottisar :D men tro inte att jag skulle kunna ha en själv :p är nog för mesig för det.. eller jag vet inte ^^ hehe men fin är dom :D

Så himla söt :love:
Hade själv velat ha en rottis men har inte plats :(

Himmel vad fin han är:love: :love: Det sista kortet är supergulligt, vilken blick:d

:angel: Oh..shit vad stora dom va...sorry!!

Ja hans blick är underbar...älskar de bruna mandelformade ögonen

Min nästa hund blir nog en rottis :D

Han är verkligen en MUMSBIT!! :love:
Är väldigt förtjust i Rottisar, och inte blir de lättare nu när båda mina kusiner skaffat varsina jätte goa rottisar....!! :love: :love:

Måste bara lägga ut en bild på min kusses Rottis, Ronja!! Hon är så underbar :love:
(dock var hon "lite" runt på dessa bilder, men hon har sen kusinen fick henne gått ner 10 kg, så nu är hon skit fin!! :D)

HPIM0709.jpg

HPIM0708.jpg

Senast ändrad:

Han är verkligen en MUMSBIT!! :love:
Är väldigt förtjust i Rottisar, och inte blir de lättare nu när båda mina kusiner skaffat varsina jätte goa rottisar....!! :love: :love:

Måste bara lägga ut en bild på min kusses Rottis, Ronja!! Hon är så underbar :love:
(dock var hon "lite" runt på dessa bilder, men hon har sen kusinen fick henne gått ner 10 kg, så nu är hon skit fin!! :D)

HPIM0709.jpg

HPIM0708.jpg

Hon är jättesöt. Åhh..vad jag blir påmind om min lilla Rottisfröken som vi hade men som tragiskt blev sjuk i somras och fick somna in i min famn, bara 5 1/2 år gammal.
Lägger en bild på henne oxå.

OlgaoRicki2004.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
506
Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 374
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 185
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 666
Senast: Ginne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka