Nytt forum

Sv: Nytt forum

har någon pm:at till Gunnar?? Vad händer...???
 
Sv: Nytt forum

Kort snabbt svar:
Det är inte troligt att det blir något sådant forum.
Efterlysningar berör oftast endast en eller möjligen ett fåtal personer, inte mycket av diskussion utan det passar därför bäst på annonssidorna anser jag.
 
Sv: Nytt forum

Tråkigt! Tycker det är bättre än att man ska gå till annonssidorna, där det är jobbigare att både läsa och lägga in efterlysningar!
 
Sv: Nytt forum

Hur vet du att få människor kollar där då ? Jag för min del kollar där, men man blir ganska less då folk inte kan formulera sig ordentligt. Oftast skriver dom jättemycket sk onödig information så man får läsa innan de säger vad det är för häst dom söker. eftersom det är annonser om efterlysningar behöver man ej börja annonsen med: Hej ! Jag söker en ponny. eller: Jag efterlyser en häst som bla bla bla..En annons måste vara tilldragande och fånga ens intresse på en gång, alltså bör man baka in mycket fakta utan onödigt tjabbel på sidan om. Börja med det viktigaste..namn, ras, ålder, stam osv...det minst viktiga tar man sist....Ett exempel: titta hur en tidningsartikel i tex aftonbladet är formulerade...det viktigaste först...så man blir intressserad och inte slutar läsa...
 
Sv: Nytt forum

Jag kollar också så gott som dagligen, ocgh retar mig på att vissa annonsörer formulerar sig så illa!
Dom "värsta" är väl de som typ bara skriver att de söker efter ponnyn Brunte :D Som att det bara skulle existera en häst med det namnet...
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
987
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 261
Senast: Lisalei
·
Hästvård Hej! Står lite kluven nu. Jag har en häst som står med en hagkompis som väldigt gärna biter i hans känselspröt/ansikte. Min kommer...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: mily
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 943
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp