JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
NM i fälttävlan inleddes med hällande regn och dundrande åska. Nu är det i stället ponnyryttarna som dundrar fram och de blågula tog...
Hästnyheter
Till sist blev det äntligen ett svenskt guld på NM i fälttävlan. Ponnyekipaget Frida Edin och Hof Ter Eketers Covitha säkrade den...
Hästnyheter
Det blev ett svenskt NM-silver i lag för juniorer/young riders. Vassast var Anna Hassös finska ryttare, som vann mästerskapet både...
Hästnyheter
Ellen Hidgårds sista stora tävling som ponnyryttare slutade med medalj vid dressyr-NM i Hammarö. ...
Källa / Läs mer...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Jag har sett ett par catahoulablandningar i år, men den här känns extra läskig:
"🌟 Stunning Leopard Doberman Puppies – Loyal, Loving...
Sel
9 minuter sedan
Svar: 1 931
Visningar: 187 423
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det tar max en dag? Bravecto blir väldigt mycket billigare för mig jämfört med något man måste ge varje månad.
mysboll
10 minuter sedan
Svar: 1 426
Visningar: 87 524
Hund
Somna in hemma
Hundhälsa När det är dags för varulven i sommar tänker jag att vi åker till fjällen, han avlivas i bilen eller utanför den och sedan åker jag och...
Mia_R
33 minuter sedan
Svar: 35
Visningar: 1 991
Hund