Bukefalos 28 år!

Nytt pass till varmblod

M

Martina78

Hur mycket kostar det att få ut ett nytt pass till ett vamblod där passet försvunnit hos tidigare ägare?
 
Sv: Nytt pass till varmblod

Är det en varmblodstravare så frågar du Svenska Travsportens Centralförbund, är det en varmblodig ridhäst frågar du ASVH.
 
Sv: Nytt pass till varmblod

Det finns utlagt på deras respektive hemsidor, varför inte göra jobbet själv?

ASVH tar mellan 1000 kr och 2500 kr beroende på bl a om hästen är chippad.
 
Senast ändrad:
Sv: Nytt pass till varmblod

Det finns utlagt på deras respektive hemsidor, varför inte göra jobbet själv?

ASVH tar mellan 1000 kr och 2500 kr beroende på bl a om hästen är chippad.

Har ingen erfarenhet av dessa sidor och var rädd för att jag inte skulle veta vart man ska leta. Inte bra på datorer för det andra heller...

Tack för priserna
 
Sv: Nytt pass till varmblod

Om det är en travare så kostar en dublett 1750:-, då måste du även stå som ägare hos STC för att få ut dubletten och ett ägarskifte kostar 525:-
Hoppas infon hjälpte lite! :)
 
Sv: Nytt pass till varmblod

Jag tackar hemskt mycket för det.
Hjälpte en hel del.

Vi blev erbjudna ett varmblod "gratis", men detta "gratis" visa sig enbart ha en massa brister.
 

Liknande trådar

Mat Ni som tränar hårt vad äter ni efter ett pass. Jag kör två dagar per vecka ett ganska tufft pass där jag räknat ut att jag gör av med...
2
Svar
29
· Visningar
1 666
Ekonomi & Juridik Hej! Har hyrt ett stall med 2 boxar i 9 månaders tid, där det nu visat sig att boxstorlekarna är mycket mindre än ägaren sagt, så pass...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 356
Hundhälsa Är det någon som har erfarenhet av återkommande ögoninflammation på hund? Vad var felet? Min GR tik på 15 månader har nu fått...
Svar
13
· Visningar
593
Senast: Rugge
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
3 818
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp