Nytt projekt på G!

Status
Stängd för vidare inlägg.
E

Elric

Hej alla!
Som Flera av er säkert kommer i håg så gick det illa sist!
Vårt väntade barn mådde inte alls bra så vi var tvungna att avbryta.
Till vår stora glädje så är vi på gång igen!
Nu hoppas vi verkligen att detta slutar lyckligt och att vi blir 3st i Slutet av Juli. :bump:
Man kan inte låta bli att oroa sig hela tiden.... :(
Vi får jättestort stöd från vår BM och vi ska få göra nuptest(stavning?)
Hur ska vi våga slappna av och njuta av detta??

/ Nanne :banana:
 
Sv: Nytt projekt på G!

Vad kul för er!! Skönt för er att ni känner er stöttade från BM.

Jag har inga goda råd för övrigt, men jag tror inte att man ska oroa sig för mycket...(även om det är lätt att säga).
 
Sv: Nytt projekt på G!

Vad roligt att ni väntar smått igen! Jag håller tummarna för er! Och oroa sig det gör man, men det finns väldigt bra människor som kan få prata med som kan lugna en! Var inte rädd för att fråga så fort det är något ni undrar över!
Kramar
 
Sv: Nytt projekt på G!

GRATTIS till den nya graviditeten!! :bump:

Oron kommer nog ni nog inte helt ifrån, det gäller bara att försöka hålla den i schack. Skönt att ni får sådant bra stöd från er BM, det underlättar ju det hela. Fortsätt att prata med henne och fråga vid minsta lilla sak som ni oroar er över. Och glöm inte att andas och slappna av!

Jag håller tummarna för att allt går bra för er.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Nytt projekt på G!

Jag hoppas och önskar att allt kommer att gå bra för er :bow:
Oron och "tänk om" kommer nog att finnas där hela vägen, men försök att byta ut några sånna tankar ibland mot enbart lyckan som också finns inom er.. :love:
 
Sv: Nytt projekt på G!

GRATTIS! vad bra att ni vågade försöka igen, de flesta graviditeter slutar faktiskt bra, oroa sig tror jag dock att alla gör ändå.Lycka till!
 
Sv: Nytt projekt på G!

Jag är tacksam för allt stöd från er!!
Det känns skönt mitt i all oro.
Vi försöker att koppla av och tänka positivt.
Nu har vi fått kallelse till NUPP i slutet av Januari.
Ni får gärna hålla tummarna!
Tack än en gång.

Anledningen till att jag ej svarat tidigare är att vi varit på landet!
På vårt landställe är inte internet uppfunnet hmmmm... :rofl:
Nä allvarligt talat det är svärföräldrarnas sommarstuga och de vill inte ha internet där.

/ Nanne :banana:
 
Sv: Nytt projekt på G!

Jattegrattis!! Hoppas verkligen det gar battre for er den har gangen. Oroa er inte alltfor mycket over att ni oroar er, det ar val bara naturligt i er situation. Jag tror er langtan och karlek for ert ofodda barn ar vad som verkligen raknas.
 
Sv: Nytt projekt på G!

GRATTIS !

Vad underbart. Jag hoppas att det går bra denna gång. Skönt också att ni verkar vara ganska fertila ihop !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Hej Har en liten fundering hur ofta man skall/bör gå till både MVC och BVC... Väntar bebis i slutet av Aug samt har en 6 åring...
2
Svar
27
· Visningar
4 286
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp